ГРУПА "СОНЕЧКО" - Мої файли - Каталог файлів - Персональный сайт
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 03.12.2016, 18:36

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 125
Наші контакти

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

ГРУПА "СОНЕЧКО"
10.02.2013, 06:33

Вас зігріє своїм теплом середня група

«СОНЕЧКО»

Сонце вранці засвітило,

Теплим промінцем зігріло

І відкрило двері всім:

І дорослим, і малим.

Хто з дітей до нас приходить –

Друзів там собі знаходить.

Вчаться діти говорити,

І писати, і ліпити.

Ви заходьте всі до нас,

Сонечко чекає вас.

«Сонечко» - це наша група,
Бо теплом вона окута.
Поспіша сюди щодня
Дружня наша дітвора!
Дружніми ми всі зростаєм,
Вмієм вчитись, розважатись.
Кожен знає своє діло –
Робить чесно його, вміло.
Група «Сонечко» у нас –
Будьте певні – вищий клас!

Наша група - маленьке тепле «сонечко» з ніжними,

милими та непосидючими промінчиками.

А виховують, навчають, турбуються про нac вихователі:

ГОСТИЛО  ОЛЕНА  АНАТОЛІЇВНА

ОСВІТА -  НЕЗАКІНЧЕНА ВИЩА (БАКАЛАВР)

ПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ - 5 РОКІВ

ПЕДАГОГІЧНЕ  КРЕДО:

РОЗУМІТИ  ДІТЕЙ - ЗНАЧИТЬ  ОВОЛОДІТИ  НАЙВИЩОЮ  

МАЙСТЕРНІСТЮ  ВИХОВАННЯ  МАЛЕНЬКОЇ  ЛЮДИНИ

ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ВИХОВАТЕЛЬ:

НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МАТЕМАТИКИ ЗА МЕТОДИКОЮ М.МОНТЕССОРІ


ГАРБУЗ  АЛЛА  ОЛЕКСАНДРІВНА

ОСВІТА - ВИЩА ПЕДАГОГІЧНА

ПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ - 16 РОКІВ

ПЕДАГОГІЧНЕ  КРЕДО:

ДИТИНА - ЦЕ  НЕ ПОСУДИНА, ЯКУ ТРЕБА ЗАПОВНИТИ,

ДИТИНА - ЦЕ ФАКЕЛ, ЯКИЙ ТРЕБА  ЗАПАЛИТИ.

ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ВИХОВАТЕЛЬ:

ВАЛЕОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

.... та вірний і надійний помічник вихователя:

 

НЕЗЕЛЮК  ОКСАНА  АНАТОЛІЇВНА

СТАЖ РОБОТИ - ДЕКРЕТНА ВІДПУСТКА

... ... ТА ВІРНИЙ І НАДІЙНИЙ  ПОМІЧНИК  ВИХОВАТЕЛЯ

ОЛЕКСІЙОВЕЦЬ КАТЕРИНА  ЛЕОНІДІВНА

СТАЖ РОБОТИ - 6 РОКІВ

В центрі уваги групи

                    С - самостійна
                    О - освічена
                    Н - надійна
                    Е - емоційна
                    Ч - чесна
                    К - креативна
                    О – особистість

        В нашій групі створено належні умови для всебічнобічного розвитку малюків, використовуючи метод наукової педагогіки М. Монтессорі. Для цього в груповому осередку створили розвивальне середовище, в якому дитина може розкрити свій потенціал в процесі вільної самостійної діяльності.  

            Роботу  з малюками  плануємо в напрямках:
      1. Виховання позитивної налаштованості на природне та предметне довкілля, вмінь встановлювати контакти з дорослими та однолітками, формування уявлень про себе, стимулювання інтересу до різних видів діяльності.

        2. Навчання діям з предметами, їх призначенням, елементарним сенсорним еталонам в інтеграції з іншими видами діяльності, досліджувати різні предмети та об’єкти довкілля, введення дітей у світ гри.

        3. Розвиток предметної діяльності, навичок спілкування з дорослими, самостійності, тонкої моторики рук, рухової активності.

           В розвивальному середовищі нашої групи  є куточки:
  • для  розвитку сенсорики та моторики;
  • розвитку фізичних та психічних функцій дитини;
  • для розвитку творчості дитини;
  • для розвитку мовлення та навчання математики.

        Для щоденної робрти з дітьми виготовили дидактичні ігри за методикою М.Монтессорі, які мають різні ступені складності. Дитина займається цим матеріалом стільки, скільки їй цікаво, а потім приступає до складнішого.

         Весь матеріал розподілили за такими розділами:

  • матеріали для вправ в повсякденному житті та вироблення навичок соціальної поведінки;
  • матеріали для вправ на розвиток сенсорики;
  • матеріали для вправ на розвиток мовлення, письма, математичних уявлень;
  • матеріали для вправ технічного виховання.
    Основними формами роботи з малюками є повсякденне життя і спеціально організовані ігри-заняття. Широко використовуємо у роботі з малюками:
      1. Вправи та ігри для розвитку дрібних м’язів рук зі спеціальним наочним матеріалом (шнурування, застібання ґудзиків тощо).

        2. Ігри з дидактичним сенсорним матеріалом (перебирання дрібних предметів за допомогою пальців, обведення контурних зображень).
         3.  В сюжетних іграх ("Їдальня", "Спальня", "Лікарня", "Перукарня", "Дитячий садок" тощо) у малят розвиваємо уміння встановлювати взаємозв’язки, розуміти навколишнє середовище, використовувати іграшки й матеріали в різний спосіб.
         Не на останньому місці і  проведення конструкторсько-будівельних ігор, в яких розвиваємо у дітей мислення, здатність зосереджувати увагу, формуємо уміння планувати свою діяльність, досягати конкретного результату.
       За допомогою дидактичних ігор вчимо малят діяти з предметами, порівнювати, з’єднувати, розкладати предмети за певними ознаками. Формуємо і закріплюємо вміння розрізняти предмети.
      В своїй діяльності намагаємося зробити сприйняття дитини цілеспрямованим, допомогти помітити те головне, чого вона сама не помічає. В повсякденному житті закріплюємо навички і вміння, набуті в ході ігор-занять, формуємо нові.

      Самостійність, вільний вибір матеріалу, вдосконалення методів роботи сприяє розвитку організаційних можливостей дитини. Дидактичний матеріал опосередковано готує наших дошкільників до майбутнього навчання в школі. 


ДЕНЬ  ДИТИНИ  В  ДИТСАДКУ











У садку дитячому хороше нам жити.
Граємось, не плачемо, є із ким дружити!
         
Категорія: Мої файли | Додав: Admin
Переглядів: 1147 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 1
1  
bye hands respect v xmas yes tongue smile

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Бережіть час
Музичний привіт
Друзі сайту
Меню на сьогодні

Copyright MyCorp © 2016