ГРУПА "КАПІТОШКА" - Мої файли - Каталог файлів - Персональный сайт
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 10.12.2016, 15:40

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 125
Наші контакти

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

ГРУПА "КАПІТОШКА"
11.02.2013, 01:48

ЧОМУ НАША ГРУПА НАЗИВАЄТЬСЯ "КАПІТОШКА"?

ТОМУ, ЩО НАШІ ДІТИ СХОЖІ НА ВЕСЕЛУ КРАПЛИНКУ  

ЛІТНЬОГО ТЕПЛОГО ДОЩИКУ - АПІТОШКУ" ,

УСЮДИ, ДЕ ВОНИ З'ЯВЛЯЮТЬСЯ ЖИТТЯ 

ПЕРЕТВОРЮЄТЬСЯ НА ГРАЙЛИВИЙ СТРУМОК !

 

В И Х О В А Т Е Л Ь:
КАЗМІРЧУК   НАТАЛІЯ   СЕРГІЇВНА
ОСВІТА - НЕЗАКІНЧЕНА  ВИЩА (БАКАЛАВР)
ПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ  - 6 РОКІВ
КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ - "СПЕЦІАЛІСТ"

ПЕДАГОГІЧНЕ  КРЕДО:

ДЛЯ МЕНЕ, ЯК ДЛЯ ВИХОВАТЕЛЯ, НАЙВАЖЛИВІШИМ

Є НЕ НАШКОДИТИ І НЕ ПРОГАВИТИ МОЖЛИВОСТЕЙ  

МІЙ  ДЕВІЗ:  КРАЩИЙ СПОСІБ ЗРОБИТИ ДІТЕЙ ХОРОШИМИ - ЗРОБИТИ ЇХ ЩАСЛИВИМИ

ПРОБЛЕМА  НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ВИХОВАТЕЛЬ:

ЕКОЛОГО - ВАЛЕОЛОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

В И Х О В А Т Е Л Ь:
КОПИЛ  ЮЛІЯ  СЕРГІЇВНА
ОСВІТА - ВИЩА  ПЕДАГОГІЧНА

ПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ  - 9 РОКІВ

КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ - "СПЕЦІАЛІСТ І КАТЕГОРІЇ"

ПЕДАГОГІЧНЕ  КРЕДО:

КРАЩИЙ СПОСІБ ЗРОБИТИ ДІТЕЙ ХОРОШИМИ -

ЦЕ ЗРОБИТИ ЇХ ЩАСЛИВИМИ

ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ВИХОВАТЕЛЬ:

ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ'Я 

УСІХ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

ПОМІЧНИК ВИХОВАТЕЛЯ:

АЛМАЗОВА СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА

СТАЖ РОБОТИ - 22 РОКИ

НІЧНИЙ ПОМІЧНИК ВИХОВАТЕЛЯ:

ТКАЧЕНКО  АЛЬОНА  АНАТОЛІЇВНА

СТАЖ РОБОТИ - 9 РОКІВ

Крапелька до крапельки буде калюжка,
Калюжка до калюжки буде річечка,
Річечка до річечки – буде море
Ну, а море – це МИ!

 
Наше життя в групі
Немає часу на ниття,
Бо ждуть цікаві заняття -
Музичне, ліпка, малювання,
Ще й порахуємо старанно,
Розучим вірш, розкажем казку.
Спіймати мяч? Та ну, будь ласка!
Що ще? На вулицю гуляти,
В рухливі ігри дружно грати.
Ось "Гуси-гуси", "Коровай",
"Автомобілі" - обирай!
Обід, поспати не забув.
Так непомітно день минув.

                         
З метою забезпечення оснащення навчально-виховного процесу в груповому осередку створили належне розвивальне середовище, умови для забезпечення вільної самостійної ігрової діяльності дітей, вирішуємо такі мовні завдання – фонетичні, лексичні, граматичні та завдання з розвитку зв’язного мовлення.
Формування правильної вимови у дітей – це складний процес, тому ми навчаємо дітей керувати своїми органами мовлення, сприймати звернене до неї мовлення, здійснюємо контроль за мовленням оточуючих та власним. Адже розвиток мовлення дітей не можливий без опанування ними мовленєвих засобів серед яких чинне місце посідає лексика. Наприклад:
"Щоб ротик був слухняним".
Виконуючи артикуляційну гімнастику виробляємо у дітей правильність рухів і потрібних положень органів мовлення для чіткої вимови звуків. Артикуляційним вправам запропоновані образні назви «Смачне варення», «Голочка», «Чашечка», та інші; діти добре їх запам’ятовують і старанно виконують.
"Пальчиками граємо – мову розвиваємо".
В роботі з дітьми, які мають порушення мовлення, велику увагу приділяємо розвитку функції дрібних м’язів рук. Регулярні вправи з пальчиками поліпшують пам'ять, розумові здібності дитини, усувають її емоційне напруження, поліпшують діяльність серцево - судинної і травної системи, розвивають координацію рухів, силу та спритність рук, підтримують життєвий тонус. Розвиток мовле5нєвого апарату дітей залежить від покращення точних скоординованих рухів пальчиків дитини. Рухи рук тісно пов’язані з мовленням, які є одним з факторів його формування. Ми використовуємо такі ігри та вправи як "Добрий день", "Вулиця", "Моє місто", "Мотузка" , "Пальчики вітаються", "Молоточки"та інші; вправи на тренування п’ястка руки "Нанизування намистинок на нитку", "Закручування і відкручування пробок на пластикових пляшках", "Викладання мозаїки" та інші.
"Підготовка руки до письма".
Щоб рука дитини слухалась під час письма ми готуємо її до цієї діяльності. Для цього пропонуємо письмові ігри-вправи: «Мирилка», «Вертоліт», «Розминка» та інші. Ці вправи допомагають не лише формувати тонкі рухи пальців обох рук, а й готують руку до письма, розвивають зорову та слухову увагу, виховують працьовитість, терплячість.
"Хай народиться слово".
Коли діти добре визначають всі звуки, легко їх інтонують, розрізняють, узгоджують за твердістю і м’якістю, то звуковий аналіз виконують швидко і просто.
Для закріплення проведення звукового аналізу слів використовуємо такі ігри: "Упізнай задумане слово", "Відгадай загадку", "Жива модель", "Спіймай звук" та інші.
Це дає змогу навчати дітей за їх можливостями, знімати напруження, здійснювати індивідуальний підхід, приділяти увагу кожній дитині. На занятті з грамоти діти накопичують досвід розпізнання і виділення морфологічних частин слова, розширюють запас однокоріних слів, збільшують лексичний запас, який забезпечує розкриття мовних характеристик слова.
У нашій групі створено умови для подолання мовних вад у дітей. Запорукою успішного оволодіння читанням і письмом вважаємо:
- володіння правильною артикуляцією всіх звуків рідної мови;
- уміння сприймати їх виділяти зі слова;
- визначати послідовність звуків у слові;
- розвиток фонематичного сприйняття;
- навчання грамоти;
- формування граматичного ладу мовлення;
- розвиток зв’язного мовлення.
Саме тому наша увага спрямована на своєчасне виявлення і подолання вад звуковимови та сприймання ще в дошкільному віці. З цією метою ми проводимо таку роботу:
- обстеження дітей дошкільного віку;
- визначення форм і методів роботи з дітьми;
- здійснення корекційної роботи для подолання мовних вад у дітей.
А допомагає нам у вирішенні цих завдань використання інноваційних технологій:
1. Н. В. Ніщєва «Система корекційної роботи»;
2. Т. А. Ткаченко «Спеціальні символи в підготовці дітей до навчання грамоти».
В своїй практичній діяльності постійно використовуємо різноманітні допоміжні засоби для корекції розвитку мовлення дошкільників. Одним із таких засобів є зорові символи голосних і приголосних звуків. З їх допомогою добиваємося стійких, швидких, усвідомлених навичок звукового аналізу.
Наприклад:
М - корова мукає (вказівними пальцями обох рук прикласти до голови, зображуючи роги;
Н - дівчина плаче (долоні прикласти до очей);
В - вітер виє, дерева колише (змахи руками над головою)….
З допомогою символів формуємо наступні навички:
- моделювання читання;
- визначення місця звука у слові (початок, середина, кінець);
- визначення наявності або відсутності звука в слові;
- аналіз звукового складу слова;
- підбір слів з заданим звуком.
Основною формою роботи з виправлення мовленнєвих вад у дітей є фронтальні, підгрупові, індивідуальні заняття. Метою корекційного навчання є відпрацювання у дітей правильного, чіткого, помірно голосного, виразного мовлення з урахуванням вікової норми лексичної та граматичної будови мови.
Більша частина навчально-виховної роботи з дітьми проводиться в грі.На закріплення правильної вимови звуків використовуємо різні ігри та вправи, які спрямовані на сприяння виробленню у дітей правильної та чіткої вимови звуків у словах, розвиток фонематичного слуху, уміння добирати слова із заданими звуками. Завдяки іграм у дітей закріплюються знання про різноманітність звукової динаміки, темп мовлення, послідовність звуків у слові, сприяють також збагаченню та активізації словникового запасу малюків, розвитку їх мислення, пам’яті, уяви, а значить засвоєння загальної культури мовлення.
Також широко використовуємо літературний матеріал (скоромовки, чистомовки, загадки, уривки з віршів, малі фольклорні форми) у вправах з дітьми на виявлення та закріплення вимови певних звуків, а також вироблення чіткої дикції, розвиток голосового апарату, активізацію знання малюків про слово та його звуковий склад.
Важливим коригуючим чинником є вдосконалення тонких рухів пальців у малят. Розвиткові дрібної моторики сприяють ліплення, вирізання, конструювання, складання мозаїки, розфарбовування, ігри з матеріалом М. Монтессорі. Особливо ефективними є ігрові вправи з віршованим супроводом. Такі вправи проводимо протягом дня: вони обов’язкові на заняттях, під час ранкової зарядки, на прогулянці, на вечірніх індивідуальних заняттях.
Активними учасниками корекційно-виховного процесу є й батьки, для яких проводяться консультації, відкриті заняття та інші режимні моменти, оформляються тематичні «куточки», розміщується певна інформація в батьківському куточку. Тому для кращої організації корекційно-виховної роботи з дітьми на початку навчального року складаємо план взаємодії вихователя з батьками, яка є орієнтиром упродовж навчального року. Однією із важливих форм роботи з батьками є виконання домашнього завдання, яке сприяє закріпленню вивченого та автоматизації звуків.
На цьому зупинятись не можна, ще є багато шляхів поліпшення корекційної роботи. Це дає можливість продовжити пошуки нових методів та прийомів подолання мовних недоліків у дошкільнят, поглибити свої знання в цьому напрямку через самоосвіту.
 
                  
 
Осене, осене, звідки прийшла?
Що ти нам, осене, принесла?
Немає часу на ниття,
Бо ждуть цікаві заняття:
                     
 
 
 
 
Категорія: Мої файли | Додав: Admin
Переглядів: 1110 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 2
1  
Чудесний вірш)) hello

2  
ДУЖЕ ВДЯЧНІ ВАМ ЗА ТЕ, ЩО ВІДВІДУЄТЕ НАШ САЙТ, ІРИНО.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Бережіть час
Музичний привіт
Друзі сайту
Меню на сьогодні

Copyright MyCorp © 2016