ГРУПА "БЕРІЗКА" - Мої файли - Каталог файлів - Персональный сайт
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 03.12.2016, 18:40

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 125
Наші контакти

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

ГРУПА "БЕРІЗКА"
11.02.2013, 01:23

Девіз групи:

Нам в «Берізці»  просто клас,

Ми  запальні й гарячі!

Наша група є для нас

Групою удачі!

Не сумуй і не журись,

Разом з нами посміхнись!

І в садочок вирушай -

Світ цікавий чим скоріш,

Разом з нами пізнавай!"

 

Вихователь педагог, який займається організацією, координацією та проведенням навчально виховної роботи, - одна з основних фігур у виховній системі ДНЗ.

 

В И Х О В А Т Е Л Ь:
МЕЛЬНИК  ОКСАНА  АНАТОЛІЇВНА
ОСВІТА - СТУДЕНТКА V КУРСУ КМПУ ім.Б.ГРІНЧЕНКА
КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ - БЕЗ КАТЕГОРІЇ,
ПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ - 3 РОКИ
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:

«Я НЕ НАМАГАЮСЬ СТАТИ КРАЩОЮ ЗА ІНШИХ,

Я ПРАГУ СТАТИ ЗАВТРА КРАЩОЮ ЗА СЕБЕ СЬОГОДНІШНЮ»

ПРОБЛЕМА  НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ВИХОВАТЕЛЬ:

РОЛЬ  ГРИ  У  СТАНОВЛЕННІ  ОСОБИСТОСТІ  ДИТИНИ

В И Х О В А Т Е Л Ь:
ЛОПАТА  НАТАЛІЯ  ВАСИЛІВНА
ОСВІТА - СТУДЕНТКА V КУРСУ КМПУ ім.Б.ГРІНЧЕНКА
КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ - БЕЗ КАТЕГОРІЇ,
ПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ - 2 РОКИ
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:

 

 

ПРОБЛЕМА  НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ВИХОВАТЕЛЬ:

 

 

 
ВИХОВАТЕЛЬ:
ЗУБАР  ЛЮБОВ  ІВАНІВНА
ОСВІТА - СЕРЕДНЯ - СПЕЦІАЛЬНА
КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ - "СПЕЦІАЛІСТ"
ПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ - 2 РОКИ

ПЕДАГОГІЧНЕ  КРЕДО: 

ЗРОБИТИ ДИТИНУ ЗДАТНОЮ РОЗВИВАТИСЯ БЕЗ ДОПОМОГИ ВИХОВАТЕЛЯ.НАЙГОЛОВНІШИМ У ВИХОВАННІ МАЄ БУТИ ЛЮДЯНІСТЬ.

ПОМІЧНИК ВИХОВАТЕЛЯ:
МЕЛЬНИЧЕНКО  ЛЕСЯ  СЕРГІЇВНА
СТАЖ РОБОТИ - 8 РОКІВ
        Девіз: "Про здоров'я знаємо, здоровими зростаємо!"  
      Рухова активність займає у дітей  половину часу від загальної їх діяльності протягом перебування дитини у дитячому садку. Суттєвою умовою оптимізації рухового режиму є дозований розподіл організаційних форм і засобів фізичної культури у часі протягом дня та тижня. Важливою педагогічною умовою, яка обумовлює активність дітей і оптимізує руховий режим дитини в закладі є розвиток її інтересук до систематичних занять фізичними вправами.
      Основним напрямком роботи групи є оздоровчо - профілактичний напрямок. В соїй роботі широко використовуємо методику М.М.Єфименка. Дитинство - унікальний період в житті людини, у процесі якого формується здоров'я, розвивається особистість. Тому ми як вихователі, усвідомлюємо, що сформовані у дитинстві пріоритети здоров'я, почуття відповідальності за нього та навчання дітей бути здоровими з перших років життя - це основний життєвий пріоритет у розвитку особистості, завдяки якому життя стане плідним, здоровим та довготривалим. 
     Керуючись методикою М.М.Єфименка  в ході занять з дітьми використовуємо ігровий метод фізичного виховання, включаючи театральне дійство. Елементи клоунади дають змогу дітям розслабитися, посміятися, пофантазувати і зарядитися позитивною енергією та отримати задоволення від заняття - гри. Щоденно проводимо гімнастику пробудження після денного сну, яка докорінно відрізняється від традиційної. Як одна із складових проведення навчально - виховної роботи з дітьми  в розпорядку дня є фізкультхвилинки, фізкультпаузи, ранкова гімнастика, рухливі ігри, тощо.  У фізичному виховання дошкільнят вагоме місце посідають дні здоров'я, фізкультурні свята, розваги, пішохідні  переходи як найбільш ефективні форми активного відпочинку дітей.
      Сама технологія фізичного виховання за М.Єфименко спрямована на розвиток та оздоровлення дитячого організму. В роботі з своїми вихованцями використовуємо  нетрадиційні методи загартування  та оздоровлення дитячого організму. Наприклад:
  • ранкова гімнастика з корегуючими вправами;
  • обтирання сухою та вологою рукавичкою;
  • самомасаж;
  • щіточковий масаж;
  • доріжка здоров'я;
  • фітоциди часнику і цибулі тощо.
    Працюючи в цьому напрямку, формуємо у дітей мотиваційну установку на здоровий спосіб життя, вчимо дотримуватися відповідних правил.
      Здоровий спосіб життя для дошкільників визначаємо такими параметрами:
- дотримання режиму дня;
- належне володіння культурно - гігієнічними навиками;
- раціональне харчування та культурне споживання їжі;
- оптимізація рухової активності дітей та відпочинку;
- рухомий і повітряний режими;
- профілактичні заходи задля збереження здоров'я;
- духовний розвиток і гармонійні стосунки з довкіллям та самим собою;
- душевний комфорт і психічна рівновага;
   Для реалізації даних завдань використовуємо зразки народної мудрості, художньої і науково-популярної літератури, доступні для дітей дошкільного віку матеріали про органи людського тіла, формування культурно-гігієнічних навичок та доброзичливі стосунки, відповідні дидактичні ігри, вправи, логічні запитання, ігрові й трудові завдання.


ВЕСЕЛО, ЗАВЗЯТО СВЯТКУВАЛИ НОВОРІЧНЕ СВЯТО

ЗАВІТАЛА ДО ДІТЕЙ НА СВЯТО КАЗКОВА ГЕРОЇНЯ ЛИСИЦЯ - АЛІСА

 
Відомо навіть малюку,
Як добре жити в дитсадку.
                       
 
Категорія: Мої файли | Додав: Admin
Переглядів: 1038 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 4.3/6
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Бережіть час
Музичний привіт
Друзі сайту
Меню на сьогодні

Copyright MyCorp © 2016