Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Понеділок, 18.02.2019, 15:36 |
Вітаю Вас Гість |
|
Сторінка завідуючої ДНЗ
ЗАВІДУЮЧА ДНЗ ВЕРБИЦЬКА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА ОСВІТА - ВИЩА ПЕДАГОГІЧНА ПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ - 22 РОКИ КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ - "СПЕЦІАЛІСТ ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ", ПЕДАГОГІЧНЕ ЗВАННЯ - "ВИХОВАТЕЛЬ - МЕТОДИСТ".
"Керівник школи як головний вихователь повинен турбуватися про те, щоб в духовному житті педагогічного колективу ніколи не згасла думка про дитину". В.О. Сухомлинський Я часто чую запитання: "Чи легко бути завідувачем дошкільного закладу?" Відповідь проста - Не просто, тому що одна особа поєднує в собі виконання багатьох функцій. Я і адміністратор, і завгосп, і наставник і співробітник дошкільного закладу, який працює із дітьми та їхніми батьками, працівниками закладу. Постійно на видноті і під наглядом сотні зацікавлених очей. Завідувач ДНЗ - взірець для наслідування своїми підопічними, від мого ставлення до роботи залежить і ставлення співробітників дошкільного закладу до педагогічного і виховного процесу. Забезпечуючи системну освітню та адміністративно-господарську роботу ДНЗ, усвідомлюючи свою роль у колективі, я як завідувач дошкільного закладу маю бути професійно компетентною із різних питань діяльності закладу: - вміти вибирати інформацію та структурувати її; - вміти прогнозувати шляхи розвитку закладу; - мобільно реагувати на ситуацію, приймати відповідне рішення; - приймати нетрадиційні управлінські рішення; - прораховувати наслідки виконання ухвалених управлінських рішень. Компетентність керівника ДНЗ є сукупністю необхідних для ефективної професійної діяльності системних науково-філософських, суспільно-політичних, психолого-педагогічних, предметних та соціально-функціональних знань і умінь, відповідних особистісних якостей. "Два винаходи людини можна вважати найважчими: мистецтво управління та мистецтво виховувати". Іммануїл Кант
Завідувач контролює: - роботу адміністративної групи (вихователя – методиста, завідувача господарства, сестри медичної); - виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, санітарно-гігієнічного режиму, норм охорони праці відповідно до трудового законодавству; - виконання інструктивно-методичних документів вищих організацій, а також осіб, які інспектують; - якість знань, умінь і навичок дітей; - виконання рішень педагогічної ради; - збереження обладнання і посібників; - ведення документації вихователями, адміністрацією; - організацію та здійснення роботи з батьками; - фінансово-господарчу діяльність; - роботу вихователів. ЗАВІДУВАЧ РАДИТЬ : Закон етики дошкільного працівника: 1.Якщо виникне сумнів, як вести себе по відношенню до іншої людини, постарайтесь поставити себе на місце тієї людини.
2.Не нав’язуйте своїх думок і смаків іншим. 3.Не дозволяйте собі грубі, безапеляційні судження. 4.Ні з ким не обговорюйте особисті стосунки колег. 5.Ніколи ні з ким не з’ясовуйте відносин у присутності сторонніх осіб. 6.Не ставте колег у незручне становище при сторонніх, зробіть вигляд, що не помітили їхніх промахів. 7.Вмійте берегти та поважати самолюбство і гідність інших людей. 8.Будьте толерантними за будь – яких обставин. 9.У будь – якій конфліктній ситуації вчіться знаходити і пропонувати розумне оптимальне рішення для врегулювання конфлікту. 10.Вчіться мати тверду життєву позицію з будь – якого питання, грамотно, культурно її відстоювати. 11.У будь – якій життєвій ситуації пам’ятайте: Ви – педагог, з Вас беруть приклад інші. 12.Пам’ятайте золоте правило етики: ставтесь до людей так, як би Ви хотіли, щоб вони ставились до Вас. БУДЬТЕ ПИЛЬНІ, АДЖЕ У ВАШИХ РУКАХ ДИТИНСТВО ! ![]() «Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з людиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя» В.О.Сухомлинський
У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до професійно-управлінської компетентності завідувача дошкільного навчального закладу, його педагогічної майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимально реалізовувати управлінські функції, самостійно розв’язувати різноманітні завдання в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного процесу. Це зумовлено такими основними чинниками, як зміна парадигми дошкільної освіти й орієнтація на освітні запити дітей і батьків, здійснення постійного освітнього маркетингу, формування позитивного іміджу дошкільного закладу, упровадження педагогічних та організаційно-управлінських інновацій. "Обрати професію за покликанням і присвятити їй життя - це справжнє щастя". Моя професія Завідувач ДНЗ дуже складна та копітка професія. Від кого залежить грамотна робота дошкільного навчального закладу? Звісно, насамперед, від керівника. У тому, що завідувач має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається. Керувати професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника- це уміння створити грамотний колектив. Бути причетною до цього, впливати на розвиток і виховання дітей – це є сенсом мого життя і моєю роботою. Сподіваємось, що кожен знайде тут для себе корисну та цікаву інформацію. ![]() ![]() |
|
Copyright MyCorp © 2019 |
![]() |